(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

mandag den 1. august 2011

Ramadan'en starter

Troede egentligt, at da det p.g.a. start af ramadan er helligdag her i Kosovo, at trafikken ville være stille og rolig, men det viste sig, at tusinder brugte helligdagen til at køre rundt i byen og handle ind. Var selv ude at købe en kogekande og nogle flere bøjler.
Dagen startede med rengøring af de sidste værelser i lejligheden. Derefter hentede jeg en kollega, Jan, der bor 100 m fra mig, hvorefter vi kørte til 24/7, som er et motionscenter i nærheden. Her fik vi meldt os ind og gik, sammen med Tue (fængselsfunktionær) i gang med træningen. Dejligt at komme i gang med at røre sig! Nu er jeg spændt på at se, hvordan jeg har det i morgen :-)

3 kommentarer:

  1. Du kunne måske lære noget af Ramadanen tykke !!

    SvarSlet
  2. Jaaa, nu kom jeg så endeligt på her, det tog lige et stykke tid at finde ud af det, så nu er freden forbi !!!

    SvarSlet
  3. Det gik sgu alligevel hurtigere end jeg havde regnet med.........kun 6 uger......flot, selv om Philip altså måtte træde til!

    SvarSlet