(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

søndag den 31. juli 2011

Stille søndag

(Natudsigt over Pristina fra min lejlighed)

Sov længe i dag, helt til kl. 08.55. Så længe har jeg ikke sovet i lang tid. Hørte på et tidspunkt, at jeg modtog en sms, så den startede jeg med at tjekke. En besked fra en kollega, at han og en anden havde besluttet at mødes på "91" (cafe i Pristina) kl. 09.15 for at spise morgenmad sammen, og at de der havde lyst kunne slutte sig til. Så fik jeg travlt! Kom lidt senere, hvor der sad to kollegaer og én fra fængselvæsnet. Hyggeligt. Snakken kom bl.a. til at gå på dét at holde sig i form, så vi aftalte at mødes i morgen kl. 09.00 på et motionscenter lige i nærheden for at melde os ind.
Dagen gik i øvrigt med at gøre grundigt rent i (dele) af lejligheden. Skønt at komme i bund. Lejligheden er nu ren og ryddelig. Mangler kun to værelser, som jeg klarer i morgen.
P.t. sidder jeg og slapper af og lytter med på P3 og Superligaen.

1 kommentar: