(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

fredag den 12. august 2011

Madforgiftning!

Torsdag fik en amerikansk kollega lov til at vælge frokostrestaurant, og han kendte selvfølgelig en god burgerrestaurant. Ikke just salat, som jeg plejer at spise til frokost, men man kan vel synde bare engang imellem :-). Vi gik sammen med to tyske kollegaer.
Torsdag aften skulle jeg så til KFOR Hill, hvor de danske soldater bor. De havde inviteret til middag for at sige goddag til nye kollegaer og farvel til andre. I løbet af eftermiddagen synes jeg bare, at jeg fik det skidt, og da jeg kom hjem kl. 17.30 måtte jeg ringe til en kollega og melde afbud, da jeg på ingen måde var sulten. Og godt det samme. Resten af aftenen og natten tilbragte jeg stort set på badeværelset, hvor jeg havde det rigtigt dårligt! Intet kunne jeg holde i mig. Skal derudover spare jer for detaljer. Var blevet hjemme fra arbejde fredag, hvis ikke det lige var fordi jeg havde et vigtigt møde med Kosovo Politi fredag formiddag. Da jeg mødte fredag morgen, kunne jeg konstatere, at de to tyskere, jeg spiste med i går, begge lå hjemme med madforgiftning. Kun amerikaneren var sluppet. Heldigvis blev mødet med KP overstået på mindre end en time, så derefter kørte jeg hjem, smed mig på sofaen og sov 2½ time. Det var dejligt.
P.t. er det lykkedes mig (indtil videre) at holde en halv liter saft i mig, så mon ikke det går fremad igen? Nu har jeg i hvert fald weekenden til at komme mig helt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar