(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

mandag den 25. juli 2011

Flere dage uden internet

Endelig adgang til internet - fra min arbejdscomputer, saa stadig ingen adgang til fx Skype. Hele sidste uge var meget hektisk.Torsdag formiddag endnu engang ude for at se paa en lejlighed, som dog ikke var noget. Ikke mindst fordi de troede, at jeg ville koebe lejligheden.
Jeg tog derfor tilbage til lejligheden, jeg saa paa i gaar, og fik kontakt med ejer. Han  var utrolig venlig. Desvaerre er lejligheden endnu ikke klar. Der mangler stadig at blive installeret nogle ting og at blive moebleret. Han tilboed saa, at jeg kunne bo i nabolejligheden, der er lidt mindre, indtil han var klar med den nye. Vi blev enige om en pris og samme eftermiddag kunne jeg flytte ind i min midlertidige. Da han hoerte, at jeg er Kontingent Commander, tilboed han straks at installere aircondition uden merpris. Han mente at jeg som saadan skal bo komfortabelt!
Fredag gik med moeder hos Kosovo Politi, om formiddagen med min "counter part", hvor vi fik en god snak om hvad vi forventer af hinanden. Han er meget imoedekommende og har store forventninger om mine erfaringer med naerpoliti, som han braender meget for. Det er det saa ikke alle, der goer, kunne jeg konstatere om eftermiddagen, hvor "vicerigspolitichefen" holdt moede med de 6 regionale ledere og med Shefzet (min counter part). Et par af de regionale ledere havde alle de kendte undskyldninger for, hvorfor de absolut ikke kunne indfoere naerpoliti lige nu! Der mangler mandskab, de mangler udstyr og de mangler biler.........! Har jeg ikke hoert det foer?? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar