(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

lørdag den 30. juli 2011

Så kom det alligevel

Stod op kl. 8 for at komme lidt tidligt i byen. Tanken var at jeg ville køre ud i udkanten af Pristina, hvor de store varehuse ligger for at købe lidt mere udstyr, god mad og evt. se på spiseborde. Bedst som jeg stod ved elevatoren for at komme til p-kælderen, kom en af de 5-6 stykker, jeg har haft kontakt med i forbindelse med lejligheden rundt om hjørnet."Oh, hej Chef. Chef, internet". Han havde en tekniker med, der gik med til lejligheden, hvor han installerede tv (90 kanaler) og trådløst internet. Endelig! Nu jeg havde besøg, kunne jeg samtidigt påpege at vandet løb fra under toilettet og ud på gulvet. "No problem, chef, moment, 5 minuts". Der gik nu 15, men så var der også noget der lignede en vvs-mand. Han afmonterede toilettet og fandt ud af, at det ikke lige kunne ordnes med det samme. Så kørte jeg i byen!
Da jeg et par timer senere kom retur, lå der ikke mindre end 4 mand og var i gang med at montere toilettet igen. D.v.s. to arbejdede og to kom med gode råd. De arbejder ikke alene. Det så jeg senere på dagen, da det ringede på døren. Udenfor var en tekniker, der var kommet for at sikre mit trådløse internet med password. Han havde tre andre med, der stod og så på, mens han ordnede det tekniske :-)
Dejligt at have adgang til nettet og til Skype. Fik talt med Rasmus og Lisbeth. Herligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar