(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

mandag den 5. september 2011

Weekend med Lisbeth

Fredag ved frokosttid kørte jeg til lufthavnen for at hente Lisbeth. Hun var hernede i weekenden. Det var dejligt. Vi gik en tur i Pristina fredag eftermiddag og sluttede dagen af med lidt godt at spise på altanen. Heldigvis var vejret godt hele weekenden, så Lisbeth fik en smag af rigtig sommer!
Lørdag var vi i motionscenter og derefter en tur til vandfaldet, hvor jeg var forleden. Lørdag aften gik på "Tiffinany", en restaurant med albansk mad. Det var også rigtigt lækkert.
På restaurant i Prizen

Søndag en tur til Prizen. Det er en by i det sydvestlige hjørne af Kosovo, knap 80 km fra Pristina. En rigtig hyggelig by. Vi fik gået en hel del den dag, især fordi vi gik op til en borg, der ligger højt hævet over byen. Det var en klatre- og nedtur på et par timer, men turen værd!
Weekenden fik jo desværre ende, så efter endnu en fælles tur i motionscentret, kørte jeg mandag formiddag Lisbeth til lufthavnen.
Tilbage på jobbet, hvor der var knald på. Det viste sig at det havde været en travl weekend, med demonstrationer i Pristina (fredeligt), statsbesøg af Honduras præsident, uro i nord og indsættelse af en ny patriark i Peja. Der var en hel del hængepartier, der lå og ventede på mig i den anledning, samtidigt med at flere ringede for at lave aftaler om at komme at stemme til folketingsvalget.Var faktisk så træt, da jeg kom hjem, at jeg ikke gad køre ud til driving rangen for at slå nogle bolde - og så er man træt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar