(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

tirsdag den 13. september 2011

Travlheden fortsætter


Det virker, som om alt skal laves i denne uge. Pludselig vælter det ind med sager om blyforgiftning af børn i nord, syltede sager i KP om vold, korruptionsanklager og meget mere, som skal undersøges og der skal udfærdiges rapporter, som skal være afleveret i løbet af denne uge.
Samtidigt skal vi i gang med at besætte et hav af stillinger i anledning af omstruktureringen. Kl. 17.30 fik jeg besked på, at såfremt jeg vil have indflydelse på, hvem der får hvilke stillinger, skal jeg aflevere et skriftligt oplæg senest kl. 13.00 i morgen……..! Det er tæt på umuligt, men jeg må jo prøve at samle informationer fra regionerne, så jeg kan levere et eller andet.
Derudover skal der udarbejdes planer for besættelse af de centrale og regionale kommandocentre døgnet rundt fra på torsdag, monitering af specialstyrkerne (også 24/7), oprettelse af koordineringscenter (hvor jeg selv kommer til at sidde) samt fortsat udarbejdelse af operationsplaner i forbindelse med EULEX og Kosovo Politis overtagelse af grænse- og toldkontrol fra på fredag. P.t. keder jeg mig ikke. Det bliver godt, når Harry er tilbage fra ferie i morgen, så jeg kan nøjes med at koncentrere mig om ét job.
I øvrigt er tv- og internetforbindelsen (igen) røget og har været det den sidste time, så her kl. 22.00 må det være sengetid i stedet for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar