(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

tirsdag den 7. juni 2016

Ikke meget nyt.....

Jeg har ikke opdateret denne i flere måneder nu, og det skyldes, at processen stadig står helt stille. FN har, som tidligere nævnt, interviewet 8 kollegaer, men stadig ikke taget stilling til, om de vil ansætte nogen fra Danmark i missionen.
De har dog bedt om yderligere oplysninger på 5 af de 8 kollegaer.

For mit vedkommende blev der for 3 uger siden sendt en ny ansøgning afsted til FN, denne gang som den eneste ansøgning fra Danmark. Det blev highlightet, at jeg skal være kontingentleder og at det derfor er et stort dansk ønske, at de ville se nærmere på min ansøgning og reagere hurtigst muligt.
Det er da også muligt, at de gør det - men hurtigst muligt er altså over 3 uger for FN.......

Alt i alt er jeg ved at indstille mig på, at der ikke kommer nogen afsted fra Danmark på denne side af sommerferien. Men FN kan selvfølgelig stadig nå at overraske positivt :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar