(Klik på de enkelte billeder/fotos for stor udgave)

onsdag den 22. juni 2016

Pludselig går det stærkt....

I sidste uge rejste Lisbeth og jeg en tur på cykelferie i Bordeaux. Dejlig tur med masser af frisk luft, regn og sol. Med mine erfaringer med FN indtil nu, regnede jeg med, at hvis de ville interviewe mig, skulle det nok passe at ske under min ferie. Og ganske rigtigt. Onsdag morgen sendte de en email fra New York, hvor de oplyste, at de ville ringe til mig torsdag eftermiddag for at gennemføre et interview.

Heldigvis var jeg forberedt, og havde medbragt de papirer, jeg forventede at få brug for til et interview. Interviewet tog 40 minutter og blev gennemført i telefonmøde mellem mig, en person fra New York og to personer fra Bamako.
Havde en god følelse umiddelbart efter interviewet - og åbenbart med god grund. Straks efter interviewet sendte de en mail til DK, hvor de oplyste, at jeg på baggrund af interviewet er ansat i missionen i Mali.
Så nærmest fra den ene yderlighed til den anden.

Der er endnu ikke sat afrejsedato på, ligesom det heller ikke er klart, hvad jeg egentlig skal lave i Mali.
Men nu er der da kommet en form for afklaring. Så tager vi den derfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar